CALENDARI 19-20


Benvinguts al blog de la nostra classe.
Com ja us vaig informar a través de la web família, aquest serà el mitjà que tindrem a partir d'ara, i mentre es mantinga l'estat d'alerta, per a publicar el treball que es recomana fer en casa. Cada dia es publicaran una o varies entrades en les quals figuraran activitats de diferents assignatures, que no necessàriament coincidiran amb l'horari ordinari de classe, i al dia següent es publicaran les solucions d'aquestes activitats, per a que puguen ser corregides en casa, així com les noves activitats d'eixe dia.
Per últim, per a conéixer la forma de funcionament a nivell de centre durant aquest periode podeu consultar la web del col·legi. En aquest blog podeu trobar l'enllaç, al final de la columna de la dreta, en l'apartat "pàgines web d'interés".

Molts ànims a tots per a enfrontar aquesta nova forma de treballar i endavant!

dijous, 21 de maig del 2020

Treball per al divendres 22 de maig


DIA 36: DIVENDRES 22 DE MAIG

TAREAS DE MATEMÁTICAS

TAREA 1Coge el bolígrafo rojo que vamos a corregir las actividades de ayer.


Actividad 1

Las 9 y diez.   

Las 4 menos diez.  

Las 11 y veinticinco   

Las 2 menos veinticinco. 

Las 8 y cinco. 

Las 5 menos veinte.



Actividad 2 


TAREA 2Ahora que has acabado de corregir, de la misma página 190 vamos a hacer la actividad nº 4.

Hay que dibujar todos los relojes digitales y escribir bajo o al lado la hora como en el ejemplo. Recordad que podéis seguir practicando con los juegos interactivos de entradas anteriores.

Poned la fecha, número de la página, todo bien aseado, letra clara y los relojes bien espaciados, ordenados y alineados.

Aquí te dejo una imagen de esa actividad por si no tienes el libro en casa.

 
TAREA 3Ahora que has acabado con la actividad, copia y resuelve el siguiente problema.
 
El lunes corregiremos

TASQUES DE VALENCIÀ

TASCA 1Agafa el bolígraf roig que corregirem l'activitat dels possessius del dilluns.



Activitat 2:



• No oblideu traure la vostra maleta i els vostres  abrics de l’armari. 

• Demà aniré amb la meua amiga Aina d’excursióambelsseuscosins.

• Marta i jo convidem els nostres companys a visitar la nostra escola.





TASCA 2No deixes el bolígraf roig que anem a corregirem les preguntes de la lectura.



Activitat 1:



• Indicar on està el contenidor groc.  

• Cal mesclar-los amb altres residus.   

• Si ens desfem d’ells.



Activitat 2: cal ratllar, respectivament: 



Enviar

Emparellar

Bassal

vida.





Activitat 3: la resposta és lliure, jo només fique exemples.


• Utilitzeelsgots de iogurt per a  plantar llavors.  

• Utilitze les caixes de sabates per a  guardar cromos.   

• Utilitze els pots de melmelada per a  guardar fruits secs.     

• Utilitze les bosses de la compra per a  llançar el fem.

TASCA 3Aquest divendres no us encarregaré una redacció, però sí un treball que utilitzarà l’expressió escrita i la plàstica combinades. Per això aquesta tasca l’explicaré en l’apartat de plàstica.

TASCA 4I per a acabar amb el valencià, us deixe com tots els divendres un exemplar de Camacuc. Espere que gaudiu amb ell.
http://camacuc.com/wp-content/uploads/2020/01/camacuc-gener-febrer-20201.pdf

TAREAS DE CASTELLANO

TAREA 1Hoy vamos a empezar una actividad que me hace especial ilusión. Es una actividad que vamos a hacer todos juntos.



Vamos a crear entre todos y todas, una fábula colaborativa.



¿Qué es una fábula?



Recordad:





NORMAS PARA LA FÁBULA




1.
Lee lo que ya está escrito en el documento para poder seguir y que tenga sentido la fábula. Incluye descripciones y hazlo lo mejor que sepas. ¡Usa tu imaginación!



2. Pon tu nombre cuando empieces a escribir, sigue el ejemplo que he puesto yo


3. 
Escribe mínimo tres líneas, máximo cuatro.

4. Estáis habilitados para editar el documento, os pido por favor que sólo escribáis, si tocáis algo que no toca sin querer podemos salir todos perjudicados.





En la siguiente imagen tenéis el enlace del documento:
https://drive.google.com/file/d/1tWFyDjSC1G3MXyNcQvk8OGU8FWvUz6A2/view?usp=sharing
 
Cuando la fábula esté acabada y corregida os la enviaré para que la tengáis todos y todas.  

TASQUES DE VALORS SOCIALS I CÍVICS


TASCA 1- Hui en valors socials i cívics treballarem la importància de saber utilitzar els aparells electrònics i internet de forma segura. Són molts els perills que podem trobar-nos si no tenim cura a l’hora de navegar per internet, xatejar, descarregar continguts...

El meu consell per a vosaltres és molt senzill. Quan utilitzeu aparells electrònics per a jugar, navegar per internet, utilitzar xarxes socials... sempre, però sempre sempre, ho heu de fer amb la supervisió d’una persona adulta.

A banda d’açò, ací us deixe dos jocs per a que comproveu els vostres coneixements a l’hora d’utilitzar estos aparells de forma segura.


https://internetsegura.cat/jocs-segurs/



https://internetsegura.cat/joc-mobil/



TASQUES DE PLÀSTICA

TASCA 1 – Com us he dit en l’apartat de valencià. Hui farem una activitat de plàstica en la qual treballarem també l’expressió escrita.

Es tracta de realitzar un còmic, i per a poder fer millor l’activitat, repassarem algunes de les característiques que tenen els còmics.

Com sabeu un còmic conta una història combinant dibuixos i textos. I per a poder fer millor a

Les diferents seqüències de la història es van dibuixant en uns requadres que es diuen vinyetes:



Els efectes sonors es representen mitjançant uns signes que es diuen onomatopeies:



I el que diuen o pensen els personatges s’escriu en uns tipus de globus que es diuen bafarades:






Els textos que diria el narrador s’escriuen dins d’un requadre:




Per últim dir que el tema és lliure i que, per suposat, els textos han de ser en valencià.

Us aconselle que reviseu els còmics de Camacuc per a ajudar-vos.

Ja m’anireu enviant les vostres creacions. Estic impacient per veure-les!



Bo, i açò és tot per hui.
Us desitge que passeu un molt bon cap de setmana. 

Fins al dilluns!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada