DIA 36: DIVENDRES 22 DE MAIG
TAREAS DE MATEMÁTICAS
TAREA 1 – Coge el bolígrafo rojo que vamos a corregir las actividades
de ayer.
Actividad 1
Las 9 y
diez.
Las 4 menos
diez.
Las 11 y veinticinco
Las 2 menos
veinticinco.
Las 8 y cinco.
Las 5 menos veinte.
Actividad 2
TAREA 2 – Ahora
que has acabado de corregir, de la misma página 190 vamos a hacer la
actividad nº 4.
Hay que dibujar todos los relojes digitales y escribir
bajo o al lado la hora como en el ejemplo. Recordad que podéis seguir
practicando con los juegos interactivos de entradas anteriores.
Poned la fecha, número de la página, todo bien aseado, letra clara y los
relojes bien espaciados, ordenados y alineados.
Aquí te dejo una imagen de esa actividad por si no tienes el libro en casa.
TAREA 3 – Ahora que has acabado con la actividad,
copia y resuelve el siguiente problema.
El lunes corregiremos
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA 1 – Agafa el bolígraf
roig que corregirem l'activitat dels possessius del dilluns.
Activitat 2:
• No oblideu traure la vostra maleta i els vostres abrics de l’armari.
• Demà aniré amb la meua amiga Aina d’excursió amb els seus cosins.
• Marta i jo convidem els nostres companys a visitar la nostra escola.
TASCA 2 – No deixes el bolígraf
roig que anem a corregirem les preguntes de la lectura.
Activitat 1:
• Indicar on està el contenidor groc.
• Cal mesclar-los amb altres residus.
• Si ens desfem d’ells.
Activitat 2: cal ratllar, respectivament:
Enviar
Emparellar
Bassal
vida.
Activitat 3: la resposta és
lliure, jo només fique exemples.
• Utilitze els gots de iogurt per a
plantar llavors.
• Utilitze les caixes de sabates per a
guardar cromos.
• Utilitze els pots de melmelada per a
guardar fruits secs.
• Utilitze les bosses de la compra per a
llançar el fem.
TASCA 3 – Aquest divendres no us encarregaré una redacció, però sí un treball que
utilitzarà l’expressió escrita i la plàstica combinades. Per això aquesta tasca
l’explicaré en l’apartat de plàstica.
TASCA 4 – I per a acabar amb el valencià, us deixe com tots els divendres un
exemplar de Camacuc. Espere que gaudiu amb ell.
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – Hoy vamos a empezar una actividad
que me hace especial ilusión. Es una actividad que vamos a hacer todos juntos.
Vamos a crear entre todos y
todas, una fábula colaborativa.
¿Qué es una fábula?
Recordad:
NORMAS PARA LA
FÁBULA
1. Lee lo que ya está escrito en el documento para poder seguir y que tenga sentido la fábula. Incluye descripciones y hazlo lo mejor que sepas. ¡Usa tu imaginación!
2. Pon
tu nombre cuando empieces a escribir, sigue el ejemplo que he puesto yo.
3. Escribe mínimo tres líneas, máximo cuatro.
4. Estáis habilitados para editar el documento, os pido por favor que sólo escribáis, si tocáis algo que no toca sin querer podemos salir todos perjudicados.
En la siguiente imagen tenéis el
enlace del documento:
Cuando la fábula esté acabada y corregida os la
enviaré para que la tengáis todos y todas.
TASQUES
DE VALORS SOCIALS I CÍVICS
TASCA 1- Hui
en valors socials i cívics treballarem la importància de saber utilitzar els
aparells electrònics i internet de forma segura. Són molts els perills que
podem trobar-nos si no tenim cura a l’hora de navegar per internet, xatejar,
descarregar continguts...
El meu consell per
a vosaltres és molt senzill. Quan utilitzeu aparells electrònics per a jugar,
navegar per internet, utilitzar xarxes socials... sempre, però sempre sempre,
ho heu de fer amb la supervisió d’una persona adulta.
A banda d’açò, ací
us deixe dos jocs per a que comproveu els vostres coneixements a l’hora
d’utilitzar estos aparells de forma segura.
TASQUES DE PLÀSTICA
TASCA 1 –
Com us he dit en l’apartat de valencià. Hui farem una activitat de plàstica en
la qual treballarem també l’expressió escrita.
Es tracta de
realitzar un còmic, i per a poder fer millor l’activitat, repassarem algunes de
les característiques que tenen els còmics.
Com sabeu un còmic
conta una història combinant dibuixos i textos. I per a poder fer millor a
Les diferents
seqüències de la història es van dibuixant en uns requadres que es diuen vinyetes:
Els efectes sonors
es representen mitjançant uns signes que es diuen onomatopeies:
I
el que diuen o pensen els personatges s’escriu en uns tipus de globus que es
diuen bafarades:
Els textos que
diria el narrador s’escriuen dins d’un requadre:
Per últim dir que
el tema és lliure i que, per suposat, els textos han de ser en valencià.
Us aconselle que
reviseu els còmics de Camacuc per a ajudar-vos.
Ja m’anireu enviant
les vostres creacions. Estic impacient per veure-les!
Bo, i açò és tot per hui.
Us desitge que passeu un molt bon cap de setmana.
Fins al dilluns!
Us desitge que passeu un molt bon cap de setmana.
Fins al dilluns!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada