DIA 44: DIMECRES 3 DE JUNY
TAREAS DE MATEMÁTICAS
TAREA 1 – Haz las operaciones y los
problemas de la siguiente ficha. Haz clic en la imagen para abrirla en formato
pdf. Si puedes imprimirla pégala en la libreta, y si no, haz los ejercicios
directamente en la libreta, poniendo de título “Operaciones y problemas”
Recuerda
poner la fecha.
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA 1 - Agafa el bolígraf roig que corregirem les
activitats del dilluns sobre els adjectius.
- Un pobre home.
- Una cançó alegre.
- Unes sabates noves.
- Uns vells amics.
- Una casa gran.
- Un antic convent.
Activitat 2
• Aquest cantant famós actuarà al teatre demà.
• Vivim al centre, en una avinguda enorme.
• Hem passat unes vacances estupendes.
• Aquests gerros antics són de la Xina.
• Susanna està trista: ha perdut la nina nova!
Activitat 3
• famós: masculí singular.
• enorme: masculí o femení singular.
• estupendes: femení plural.
• antics: masculí plural.
• trista: femení singular
TASCA 2 - Ara que ja hem corregit, busca la pàgina 175 i anem a acabar amb
les activitats dels adjectius. Farem l'activitat número 1.
Per la data
i el número de pàgina, fes la lletra clara i endreçada. Si tens
algun dubte deixa-me-la en comentaris.
Ací baix
us deixe la imatge per a qui no tinga el llibre.
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – En primer lugar
vamos a corregir la ficha de ayer.
TAREA 2 – Haz las siguiente
fichas y pégalas en la libreta. Si no puedes imprimirlas, contesta a las
preguntas en tu cuaderno, poniendo de título “Gentilicios” para la primera
página, y “Los posesivos” para la segunda.
No olvides poner la fecha.
TASQUES DE
CIÈNCIES SOCIALS
TASCA 1 - Agafa el bolígraf roig,
corregirem les preguntes de la setmana passada.
TASCA 2 - Ara que ja hem vist com es mesura el temps, llegirem i recordar com estudiem la història i quines són les fonts per a estudiar la història.
Per a això dóna-li al següent enllaç i llig les
pàgines corresponents. Recorda llegir primer en veu alta, després en silenci
per a entendre bé el text i si no entens alguna paraula busca-la en el
diccionari. Si tens dubtes deixa-me-les en comentaris.
Com estudiem la història?
Les fonts de la historia
És molt important que llegiu
amb atenció aquestes pàgines i les entengueu per a poder continuar repassant
les etapes de la història que ja vam veure l'any passat en classe. No es tracta
de llegir-les ràpid i acabar, sinó de llegir-les i entendre-les.
TASCA 3 - Una bona pràctica per a això
seria que, quan acabàreu, intentàreu explicar-li a algun membre de la vostra
família el que heu llegit amb les vostres paraules. D'aquesta forma comprovàreu
si és així o necessiteu tornar-ho a llegir.
Qualsevol dubte que tingueu, podeu deixar-me
un comentari.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada