CALENDARI 19-20


Benvinguts al blog de la nostra classe.
Com ja us vaig informar a través de la web família, aquest serà el mitjà que tindrem a partir d'ara, i mentre es mantinga l'estat d'alerta, per a publicar el treball que es recomana fer en casa. Cada dia es publicaran una o varies entrades en les quals figuraran activitats de diferents assignatures, que no necessàriament coincidiran amb l'horari ordinari de classe, i al dia següent es publicaran les solucions d'aquestes activitats, per a que puguen ser corregides en casa, així com les noves activitats d'eixe dia.
Per últim, per a conéixer la forma de funcionament a nivell de centre durant aquest periode podeu consultar la web del col·legi. En aquest blog podeu trobar l'enllaç, al final de la columna de la dreta, en l'apartat "pàgines web d'interés".

Molts ànims a tots per a enfrontar aquesta nova forma de treballar i endavant!

dimarts, 2 de juny del 2020

Treball per al dimecres 3 de juny

DIA 44: DIMECRES 3 DE JUNY
 
TAREAS DE MATEMÁTICAS
 

TAREA 1Haz las operaciones y los problemas de la siguiente ficha. Haz clic en la imagen para abrirla en formato pdf. Si puedes imprimirla pégala en la libreta, y si no, haz los ejercicios directamente en la libreta, poniendo de título “Operaciones y problemas”

Recuerda poner la fecha.
https://drive.google.com/file/d/1d5z5nWHvIMIygUeko_2oiX6uAzGwB-nU/view?usp=sharing
 

 

TASQUES DE VALENCIÀ
 
 
 
 
 
 
 
TASCA 1 - Agafa el bolígraf roig que corregirem les activitats del dilluns sobre els adjectius.
 Activitat 1
 
- Un pobre home. 
- Una cançó alegre. 
- Unes sabates  noves. 
- Uns vells amics.
- Una casa gran.
- Un antic convent.
 
Activitat 2
 
• Aquest cantant famós actuarà al teatre demà. 
• Vivim al centre, en una avinguda enorme. 
• Hem passat unes vacances estupendes. 
• Aquests gerros antics són de la Xina. 
• Susanna està trista: ha perdut la nina nova!
 
Activitat 3
 
• famós: masculí singular. 
• enorme: masculí o femení  singular. 
• estupendes: femení plural. 
• antics: masculí plural.   
• trista: femení singular
 
TASCA 2 - Ara que ja hem corregit, busca la pàgina 175 i anem a acabar amb les activitats dels adjectius. Farem l'activitat número 1.
 
Per la data i el número de pàgina, fes la lletra clara i endreçada. Si tens algun dubte deixa-me-la en comentaris.
Ací baix us deixe la imatge per a qui no tinga el llibre.

https://drive.google.com/file/d/1EpAIEsRedLbbRzl1bAwCy88kPuuvDKpF/view

TASCA 3 - Ara practicarem amb un parell de joc interactius.

http://vella.bromera.com/tl_files/activitatsdigitals/Micalet_5_PA/Micalet5_p045_a2/index.html
 
https://femewiki.es/lim/genereadjectius/genereinombreadjectiu.html

 
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – En primer lugar vamos a corregir la ficha de ayer.
https://drive.google.com/file/d/1pUhvTm9Pv_Ds7-dE3eE9mZ8enRgnLyEB/view?usp=sharing
TAREA 2 – Haz las siguiente fichas y pégalas en la libreta. Si no puedes imprimirlas, contesta a las preguntas en tu cuaderno, poniendo de título “Gentilicios” para la primera página, y “Los posesivos” para la segunda.
No olvides poner la fecha.

https://drive.google.com/file/d/1jJHB47-38ipUN1dXiPWfpg_TzW7HL4yw/view?usp=sharing

 
TASQUES  DE CIÈNCIES SOCIALS
TASCA 1 - Agafa el bolígraf roig, corregirem les preguntes de la setmana passada.

https://drive.google.com/file/d/1kulQ_1GcaFccUypjYRK0CLtpfRFH4P_6/view?usp=sharing
 






TASCA 2 - Ara que ja hem vist com es mesura el temps, llegirem i recordar com estudiem la història i quines són les fonts per a estudiar la història.

 

Per a això dóna-li al següent enllaç i llig les pàgines corresponents. Recorda llegir primer en veu alta, després en silenci per a entendre bé el text i si no entens alguna paraula busca-la en el diccionari. Si tens dubtes deixa-me-les en comentaris.

 
Com estudiem la història?

https://drive.google.com/file/d/12OAOItdaOEzn-UI7swxgWGG3W3gGPTzz/view

https://drive.google.com/file/d/1gpSYhuZXE1OwZmoRixRsXAyw70tCiaTK/view


Les fonts de la historia
https://drive.google.com/file/d/1MK2Q0CZuR97O7fCV4ZFuZ7-kU4vPHTRD/view
 
 
És molt important que llegiu amb atenció aquestes pàgines i les entengueu per a poder continuar repassant les etapes de la història que ja vam veure l'any passat en classe. No es tracta de llegir-les ràpid i acabar, sinó de llegir-les i entendre-les
 
 
TASCA 3 - Una bona pràctica per a això seria que, quan acabàreu, intentàreu explicar-li a algun membre de la vostra família el que heu llegit amb les vostres paraules. D'aquesta forma comprovàreu si és així o necessiteu tornar-ho a llegir.
 
Qualsevol dubte que tingueu, podeu deixar-me
un comentari.
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada