DIA 41: DIVENDRES 29 DE MAIG
TAREAS DE MATEMÁTICAS
Es el problema más fácil que hemos hecho desde que empezamos, espero que
todos y todas lo hayáis tenido bien.
Recordad que comprar es una de las palabras mágicas que están en la resta,
por lo tanto, lo podíais identificar con rapidez. Al comprar, el profesor Snape
gasta, entrega su dinero a cambio del libro y por lo tanto, pierde
dinero, al perderlo hay que quitarlo y quitar era otra de las palabras
mágicas de restar.
TAREA 3 – Pon la fecha de hoy, y haz la actividad 1
de la página 40. Haz la letra clara y coloca lo número dentro de los
cuadraditos y que las operaciones queden todas alineadas.
Cuando acabes, haz la actividad 1 de la página 45. Hazlo bien aseado,
cada número en una línea y con letra clara.
3.248 = 3 UM + 2 C + 4 D + 8 U = 3.000 + 200 + 40 + 8
= Tres mil doscientos cuarenta y ocho.
El lunes corregiremos.
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA 1 – Fes una redacció que tinga de títol “El moment en que vaig passar més vergonya”. Recorda que ha de tenir un mínim de 8 línies, i posa molta atenció en l’ordre i l’endreça, i per descomptat en l’ortografia.
Me la podeu enviar de dues formes: Li pots fer una foto, o pots gravar un àudio mentre la lliges, el que tu vulgues.
TASCA 2 – I per a acabar amb
el valencià, us deixe com tots els divendres un exemplar de Camacuc. Espere que
gaudiu amb ell.
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 - Ahora leeremos tranquilamente la
lectura del tema 13 (págs. 176 y 177). Primero hazlo en voz alta, con
tranquilidad y parándote en los signos de puntuación. Después lee la lectura en
silencio las veces que sea necesaria para entender bien el significado. Si hay
alguna palabra que no entiendes búscala en el diccionario.
TAREA 2 - Ahora pon la fecha en la libreta, pon el
título de la lectura y haz los ejercicios del 1 al 5 de la página 178.
Lógicamente el ejercicio 5 no lo vas a comentar con tus compañeros, simplemente
contesta las preguntas en la libreta.
TAREA 1 – Haz también un
dibujo bien chulo de la lectura. Si quieres hazle una foto y me la envías, y lo
publicaré en el blog.
TASQUES
DE VALORS SOCIALS I CÍVICS
TASCA 1 - Hui en valors veurem un vídeo que m'agrada
moltíssim i que us recomane que vegeu tant si sou de l'assignatura com si no
ho sou. Mireu-ho amb molta atenció i fins al final, a veure què se us passa
pel cap i què us suggereix.
Què us ha semblat? A mi sempre que ho veig m'emociona.
M'encanta saber que a tot el món hi ha gent bona disposada a ajudar als altres
amb bones accions, encara que siguen xicotetes.
TASCA 2 - Després de pensar en el que heu vist
m'agradaria que contestàreu en els comentaris del blog a les següents
preguntes:
1.
De segur que has realitzat bones accions. Descriu una d’elles.
2.
Com et vas sentir al realizar-la?
3.
Creus que les persones que no són amables, són felices? Explica per què.
4.
Què és el que més t’ha emocionat del curt?
5. Jorge
és un xiquet molt egocèntric. Tot el temps està pendent del que li succeeix a
ell sense importar-li si la resta de persones que estan al seu voltant estan bé
o no. Fins i tot quan veu notícies tristes en el telediari es mostra indiferent
perquè no l'afecten directament a ell. Què penses de l'actitud de
Jorge? Què faries perquè Jorge fora més empàtic?
Recorda:
-
Escriu el número de la pregunta abans de contestar-la.
-
Has de contestar a totes les preguntes, recorda que és la teua opinió, no hi ha
resposta correcta i incorrectes.
-
Heu de contestar en valencià, almenys intenteu-ho.
No us oblideu mai d'utilitzar paraules amables i ser
amables amb totes les persones que us envolten.
TASQUES DE PLÀSTICA
Marca
pàgines d'origami
TASCA 1 - Hui crearem aquests
meravellosos marcapàgines d'origami, amb ajuda dels tutorials de Easypeasyandfun.
Us
deixe diversos enllaços perquè pugueu veure com es fan:
ENLLAÇ
ELEFANT
ENLLAÇ
GRANOTA
ENLLAÇ
MARIETA
Podeu
fer el model que vulgueu o investigar en la pròpia pàgina perquè trobareu un
munt de models.
Utilitzeu
el material que tingueu a casa. Sinó teniu folis de colors, podeu pintar vostre
marcapàginas.
TASCA 2 - Una vegada que hages
acabat de fer el teu marcapàginas, fes-te una foto amb el teu llibre
preferit i el teu marcapàgines.
Recordeu
que no heu d'enviar-me hui la foto, teniu tot el cap de setmana per a fer la
tasca, fins i tot podeu fer-la en família i ensenyar-los com fer-ho.
I açò és tot per aquesta setmana.
Que passeu un cap de setmana genial!
1 de les vones accions que e fet es que al meu iaio le fa mal la cama i jo le ajude a fer les tares de casa 2 jo em sent meolt ve cuan ajude al meu iaio.3 Jo crec que les persones no amables no son felicos per que estan enfadats per coses i li donea igual ajudar ala jent.4 A mi el que mes ma emosinat del video a sigut cuan ajudaven ala jent. 5 jo pense que la actitud de jorje no es correcta jo faria per a que jorje sea amable dirle que mire el costat vo deles coses
ResponEliminaBon dia Pedro,
ResponEliminaPREGUNTES
1.De segur que has realitzat bones accions. Descriu una d’elles.
Yo si que he fet bones accions per exemple: he ajudat al meu avi a passejar perque li fa mal l”esquena.
2.Com et vas sentir al realizar-la?
Em vaig sentir genial fent-lo perque aixi podria ajudar al tot el mon que em necesitara
3.Creus que les persones que no són amables, són felices? Explica per què.
Si que u creec. Perque aixi estan felicos per ajudar als demes no per altra cosa
4.Què és el que més t’ha emocionat del curt?
Que el xiquet ajuda a una avia y ma encantat.
5. Què penses de l'actitud de Jorge? Què faries perquè Jorge fora més empàtic?
Pense que Jorge es bo amb tot el mon i aixo es l”actitut de Jorge.
No se a lo millor le diria que no pasa res perquesiga simpatic a mi m”agrada la gent aixi.
Sara Sánchez Ruiz.
1-De vegades he ajudat als meus Companys a fer treballs.
ResponElimina2-Em vaig sentir una bona companyera i molt feliç.
3-No se si serán feliÇos,crec que no.Perque ajudar fa que ens trobem millor.
4-Que totes les persones a les que ajudaven, ajudaven ells tambe.
5-Que ho esta fent molt mal y tindria que preucupar-se per els demés.
Li ficaria exemples de que si li pasara a ell, li agradaría que el trataren igual.
(Iris M.R.)
1. Un día li vaig subjectar la porta del pati a una veïna que portava el carro amb el seu bebé perquè puguera entrar.
ResponElimina2. En vaig sentir molt bé perquè la vaig ajudar i ella en va donar les gracies.
3. Jo crec que no són felices perquè ajudar als demes fa sentirse millor.
4. El que més m'ha emocionat del curt ha sigut el home que li compra un hot dog al captaire i el venedor també li dona un aigua per a ell.
5. Pense que Jorje no te bona actitud, jo li ajudaria a ell perqué
se n'adone que fent coses bones també rebrá coses bones. Com em diu ma mare el que sembres arreplegarás.
Elena Cosín
1-Quan un company de fútbol es cau, li done la mà per a judar-li a alçarse.
ResponElimina2-Em vaig sentir molt bé.
3-No,perque el ser amable dona felicitat.
4-Quan el xiquet ajuda a la senyora major a pasar el pas de vianants.
5-Pense que Jorge hauria de pensar mes en el altares i no tanto en el només.
Izan Muñoz
Izan Muñoz
MARTA
ResponElimina1- Un dia la meua cosina no paraba de plorar, i yo li va donar un dels meus peluches preferits, va deixar de plorar, es mes xicoteta que jo.
2- Molt ve, per ella, va deixar de plorar i es va sentir mitjor.
3- Crec que no perque jo soc amable i soc feliz, no se com et sentiran les persones que no son amables.
4- Cuan l´home li da de metjar al señor sin techo, i tambe cuan la xica li dona el ram de flors a la dona que estaba plorant.
5- No m´agrada res, esta molt mal no ser amable con els demes, hi ha que ser amable con els demes i et sentiras mitjor i mes feliz.
- Li diría que tot el mon te que ser amable, tenim que ser amable tot ens ira mitjor, no tots el dies son bons i a tot el mon nos agradaría tenir alguna persona al lado para ayudarnos y apoyarnos eso tambe es ser amable.
GUILLEM
ResponElimina1- Un dia em vaig trobar un llibre en el pati del cole i vaig portar-lo al conserje per a que el guardara.
2- Em vaig sentir molt bé.
3- No, perqué la gent tampoc és amable amb elles i estan a soles.
4- Tot, é molt emocionant vore com la gent ajudava als altres sense preguntar.
5- Pense que actua mal. li diria que es pose en el lloc dels altres i així vorà que la gent pot passar-lo mal i que té que portar-se amb els demés com ell vol que es porten amb ell.