DIA 39: DIMECRES 27 DE MAIG
TAREAS DE MATEMÁTICAS
TAREA
1 –
Como ya hemos acabado de repasar el tema de las horas, ahora vamos a hacer un
repaso de los contenidos que hemos estado viendo durante el curso, para
afianzarlos más aún y que el año que viene estén súper trabajados.
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA
1 -
Agafa el bolígraf roig i anem a corregir el dictat.
DICTAT
El meu cosí Ignasi és un esportista de primera. Dilluns,
dimecres i divendres ix a córrer pel parc després del treball. Es posa
els pantalons curts, les sabatilles i la camiseta i corre durant més
de dues hores. I els caps de setmana passa els matins al
poliesportiu municipal nadant, fent bicicleta o jugant a tenis. No us
sembla increïble?
TASCA
2 - Hui
en valencià farem un repàs però amb jocs interactius. Te'ls deixe baix, només
has d'anar punxant les imatges.
Recorda que és la teua responsabilitat fer-los bé
i amb tranquil·litat i fixar-te molt bé en tot el que vas fent. No
es tracta de fer-ho ràpid i passar, sinó de passar una bona estona
aprenent.
Recordeu també tindre paciència si a algun li costa
una mica obrir-se.
Xics i xiques he estat provant els jocs i a vegades em funcionen i una altra vegades em dóna error en l'enllaç, proveu-los i si no funcionen no vos preocupeu, continueu les tasques.
Xics i xiques he estat provant els jocs i a vegades em funcionen i una altra vegades em dóna error en l'enllaç, proveu-los i si no funcionen no vos preocupeu, continueu les tasques.
Camp semàntic 1
Camp semàntic 2
Paraules compostes
Gentilicis
Demostratius
T'han
agradat?
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – Coge tu bolígrafo que vamos a corregir las
actividades que hicimos ayer.
Actividad 2
Las palabras onomatopéyicas son las que se han formado imitando sonidos.
Ejemplos: tararear, rugir… (estos son algunos ejemplos, vosotros y
vosotras podéis tener otros distintos).
Actividad 3
- El pollito: piar.
- El gallo: cacarear.
- La rana: croar.
TAREA 2 – Ahora vamos a repasar los adjetivos. Recordad que son las palabras que
nos dicen cómo es o cómo está una persona, animal y/o objeto.
Por si a alguno/a se le había olvidado, ve el siguiente vídeo para hacer memoria.
TAREA 3 - ¿Ya has visto el vídeo? Te acordabas
¿verdad? Lo hemos repasado un montón de veces en clase. Por eso ahora vamos a
practicarlo.
Pon la fecha de hoy, el número de página y vamos a hacer las actividades
1,4 y 5 de la página 180.
Antes de nada, vuelve a leer el cuadro rosa con atención para volver
a asegurarte de que todo te ha quedado claro.
Ya
veréis como son facilísimas y las sabéis hacer sin ningún problema! Recordad
hacerlo bien aseado y si tenéis alguna duda dejármela en los comentarios.
TASQUES DE
CIÈNCIES SOCIALS
TASCA 1 - Com ja hem acabat amb els sectors econòmics, començarem a estudiar
un apartat de socials que sé que us va agradar molt l'any passat, la història.
Per això, la tasca de hui és,
en pàgina nova, fer una portada súperbonica per al que estudiarem a partir
d'ar. El títol de la qual serà:
La història.
TASCA 2 - Ara iniciarem a poc a poc a
conéixer els períodes de la historia que ja estudiarem també l’any passat.
Però abans hem de saber com es
mesura el temps per a entendre totes les etapes.
Per això és important que
vegeu, primer, fins al minut 2:00 del següent vídeo.
TASCA 3 - Ara complementarem llegint les següents pàgines del llibre.
Has entés el que has llegit?
Llig-ho un parell de vegades i si tens dubtes me les podeu deixar en
comentaris.
TASCA 4 - Ara que ja tenim la informació, fica la data de hui, deixa una
línia en blanc i contesta a les següents preguntes en la llibreta. Posa de
títol:
La mesura del temps.
La setmana pròxima corregim.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada