CALENDARI 19-20


Benvinguts al blog de la nostra classe.
Com ja us vaig informar a través de la web família, aquest serà el mitjà que tindrem a partir d'ara, i mentre es mantinga l'estat d'alerta, per a publicar el treball que es recomana fer en casa. Cada dia es publicaran una o varies entrades en les quals figuraran activitats de diferents assignatures, que no necessàriament coincidiran amb l'horari ordinari de classe, i al dia següent es publicaran les solucions d'aquestes activitats, per a que puguen ser corregides en casa, així com les noves activitats d'eixe dia.
Per últim, per a conéixer la forma de funcionament a nivell de centre durant aquest periode podeu consultar la web del col·legi. En aquest blog podeu trobar l'enllaç, al final de la columna de la dreta, en l'apartat "pàgines web d'interés".

Molts ànims a tots per a enfrontar aquesta nova forma de treballar i endavant!

dilluns, 18 de maig del 2020

Treball per al dimarts 19 de maig


DIA 33: DIMARTS 19 DE MAIG


TAREAS DE MATEMÁTICAS
TAREA 1En primer lugar vamos a corregir la ficha de ayer.

 

https://drive.google.com/file/d/1pezhJ0Tsi2ml1u85uQDW_pAFWFEx-wHV/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1qfUhMS3HYe7Xu95TavKpH5QJdj7ap5Di/view?usp=sharing
 
 

TAREA 2 – Hoy os voy a dejar una serie de juegos interactivos para que podáis practicar las horas en los relojes digitales. Y también para trabajar cómo poner las horas de un reloj digital a uno de manecillas.

https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-matematicas/juego-relojes
Juego 1 
 

https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/juegos/horas/reloj-analogico-hora/index.html
Juego 2
 

https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/
Juego 3
 

https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/juegos/horas/iguala-reloj-parte1/index.html
Juego 4
 

https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/juegos/horas/iguala-reloj-parte2/index.html
Juego 5
 
 

TASQUES DE VALENCIÀ

 




TASCA 1Agafa el bolígraf roig que corregirem la comprensió lectora que vam fer el dilluns.
Activitat 1
• Sí.
• No.
• No.
• Sí.
Activitat 2
Cal copiar la primera opció: El seus cràters.
Activitat 3 (Poden haver més possibilitat, ací vos deixe un exemple)

Els astronautes van eixir a fer una  passejada amb els seus vestits espacials  i van deixar petjades en la superfície  de la Lluna.

Activitat 4 (Poden haver més possibilitat, ací vos deixe un exemple)
•La lluna brilla perquè reflecteix la llum del Sol. 
•Els cràters es van formar perquè uns grans meteorits van xocar contra la seua superfície fa milions d’anys. 
•Les petjades dels astronautes no s’han  esborrat perquè la pols on están marcades no ha canviat, ja que a la Lluna no hi ha vent, ni pluja.
 
Activitat 5
-   Estar a la lluna à estar distret.
-   Estar de mala lluna à estar enfadat.
 
  TASCA 2Us recordeu que la setmana passada vam veure en castellà LOS POSESIVOS? Perquè ara, veurem com són en valencià. El significat i l'explicació són el mateix. 
 
Us anime que si no us recordeu torneu a veure el vídeo que us vaig deixar per a refrescar-lo.
Sinó, llegiu també la següent pàgina per a recordar-ho i veure com són en valencià.
 


https://drive.google.com/file/d/1opmfuioUrJ7DQnuXp0e28Vd51QmufeJr/view
 
TASCA 3A que sí que us recordàveu? Per a practicar, de la pàgina 144 del llibre, farem les activitats núm. 1,2 i 3. Són molt senzilles i ràpides. Per als quals no tingueu el llibre premeu en la imatge.


 
https://drive.google.com/file/d/1sPRkkoKhqbJcLBFUbCqMjP5kd8gFx0eg/view
https://drive.google.com/file/d/1-IoFp_5GgVzGlIf54TjOQJEqTf5_DeCu/view
 
Recordeu que teniu els llibres online en la web del col·le. Respecteu les normes de presentació, la lletra clara, la condícia...

Dubtes:

- En l’activitat 1 es copia cada frase en una linia i ja es fa el que demana l’activitat.
 
- En la 3 no es copia el text però sí el quadre.

 

 
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – Corrige el dictado del día anterior. Recuerda que si tienes alguna palabra mal la tienes que subrayar y copiarla bien tres veces.
DICTADO
 Sobre la rama del árbol había un pajarillo amarillo. Era de noche y encendí la bombilla para verlo mejor. Sin darme cuenta tropecé y me di en el tobillo. Mi padre que estaba amasando con el rodillo en la cocina vino a ver si estaba bien. Después me dio una pastilla para el dolor y me pidió que ayudara a mi hermano a comerse la papilla.
 
TAREA 2A continuación, tienes que ver el siguiente vídeo. En él nos van a recordar qué y cuáles eran los artículos (que ya conocemos) y también qué son los demostrativos. ¡Presta mucha atención! Ya sabes que puedes parar el vídeo siempre que sea necesario.

 
https://www.youtube.com/watch?v=9JBDGNwfSYU
 
¿Fácil verdad? Si tienes alguna duda déjamela en comentarios.
TAREA 3Vamos a trabajar un poquito sobre lo que hemos visto. Busca la página 168 del libro y haz las actividades nº 1 y 5.
Recuerda poner la fecha, el número de la página, hacer buena letra…

https://drive.google.com/file/d/1k0Cbm2UJYDX6s62gYOpj0PWcOEa0Vw1d/view

https://drive.google.com/file/d/1uwbcvPpBA1Ff-XyIgq2W5pONbXbu4UGd/view

https://drive.google.com/file/d/1V19oFQznOcBEN7pbULz-x89mVIfWrm4p/view

En la actividad 5 no hay que copiar los textos, hay que analizar cada demostrativo en una línea como en el texto.
Mañana lo corregiremos


I açò és tot per hui.
 
Fins demà! 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada