DIA 30: DIJOUS 14 DE MAIG
En primer lloc us volia deixar ací un enllaç a un xicotet detall que els i les mestres del col·legi hem volgut tenir amb els nostres alumnes i les seues famílies.
Supose que molts ja l'heu vist, perquè porta un temps al web del col·legi, però per si de cas ací us el deixe.
Espere que us agrade.
TAREAS DE MATEMÁTICAS
TAREA 1 – Vamos a corregir las actividades de ayer.
- Antes del mediodía: 7:20, 2:05
y 5:30.
- Después del mediodía: 14:15,
19:10 y 21:25.
Actividad 2
- Las 2 y cuarto de la tarde o
las 14 y quince.
- Las 3 y cinco de la tarde o las
15 y cinco.
- Las 5 y diez de la tarde o las
17 y diez.
- Las 8 y veinticinco de la tarde
o las 20 y veinticinco.
- Las 9 y veinte de la noche o
las 21 y veinte.
- Las 11 y media de la noche o
las 11 y treinta.
TAREA 2 – Os vuelvo a dejar el vídeo del
reloj para que refresquéis la parte del reloj digital.
TAREA 3 – Para continuar trabajando las
horas, vamos a hacer la actividad 3 de la página 187.
Si no tenéis el libro, aquí os
dejo esa página en pdf.
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA
1 – Primer corregirem l'activitat
4 de la pàgina 163 que vam fer el divendres.
Activitat 4
• Oriol té corbates blaves, grises, morades i verdes.
• No oblides dur la llanterna, la cantimplora i la gorra a l’excursió.
• Dilluns, dimecres i divendres vaig a classe de natació.
Fixa't bé en la comes i comprova que està totes ben col·locades.
TASCA 2 – Hui com a tasca jugarem en l’ordinador. Fes clic en les
imatges per a treballar alguns continguts que ja hem tractat en aquesta
àrea.
Els adjectius
L'apòstrof i la contracció
TAREAS DE CASTELLANO
Actividad 9:
Antes de empezar a trabajar lee
con atención el cuadro rosa.
TAREA 1 – Vamos a corregir las actividades
de ayer.
Pandilla - amigo.
Bosque - árbol.
Manada - lobo.
Actividad 10:
Las palabras que había que tachar eran: jauría,
ramo, rebaño.
Actividad 11:
Enjambres: conjuntos de las
abejas de una colmena.
Bandada: grupo de aves que vuelan
juntas.
Arboleda: lugar con muchos
árboles.
Las
definiciones no hace falta que sean exactamente iguales, pero sí tener el mismo
significado.
TAREA 2 – Hoy vamos a hacer algunas actividades de ortografía. Busca la página 170, por la
fecha, la página, haz buena letra, cuida que todo esté aseado y haz las
actividades nº 1,2,3 y 4. Son muy sencillas, lo verás en cuanto las leas.
Mañana corregiremos.
TASQUES DE
CIÈNCIES DE LA NATURALESA
TASCA 1 – En primer lloc
corregirem l’esquema dels ecosistemes.
TASCA 2 – Com a tasca final del tema, vull que feu una xicoteta activitat
d'investigació on treballarem tant el tema dels animals com dels ecosistemes.
En la següent imatge, us he
deixat un enllaç a un exemple de com cal fer l'activitat i una plantilla per a
fer-la.
L'heu vista? Coses que
cal tindre clares:
1. Qui tinga impressora la pot
imprimir, qui no, no passa absolutament res, es fa la fitxa en la llibreta.
Això sí, han d'aparéixer els mateixos punts i elements que en la fitxa.
2. Teniu tot el cap de setmana
per a fer-la. NO vull que me la maneu feta ràpid i sense cura. És un treball
més de classe i que tindré en compte.
3. Cal fer lletra clara,
acurar-se en el dibuix, escriure per descomptat en valencià i buscar les
paraules que no sàpia en el diccionari.










Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada