CALENDARI 19-20


Benvinguts al blog de la nostra classe.
Com ja us vaig informar a través de la web família, aquest serà el mitjà que tindrem a partir d'ara, i mentre es mantinga l'estat d'alerta, per a publicar el treball que es recomana fer en casa. Cada dia es publicaran una o varies entrades en les quals figuraran activitats de diferents assignatures, que no necessàriament coincidiran amb l'horari ordinari de classe, i al dia següent es publicaran les solucions d'aquestes activitats, per a que puguen ser corregides en casa, així com les noves activitats d'eixe dia.
Per últim, per a conéixer la forma de funcionament a nivell de centre durant aquest periode podeu consultar la web del col·legi. En aquest blog podeu trobar l'enllaç, al final de la columna de la dreta, en l'apartat "pàgines web d'interés".

Molts ànims a tots per a enfrontar aquesta nova forma de treballar i endavant!

divendres, 24 d’abril del 2020

Treball per al divendres 24 d'abril


DIA 17: DIVENDRES 24 D’ABRIL


TAREAS DE MATEMÁTICAS

TAREA 1En primer lugar vamos a corregir los ejercicios de ayer (pág. 109: 1 al 4)
 
 
TAREA 2Haz los problemas de las siguientes fichas. Haz clic en la imagen para abrirlas en formato pdf. Sí puedes imprimirlas pégalas en la libreta, y si no, haz los problemas directamente en la libreta, poniendo de título “Problemas: fichas 11 y 12”
Recuerda poner la fecha.

https://drive.google.com/file/d/1gIpxYnDxAKduexJ2AshOIeiW_3Bb9fh9/view?usp
 
 
TASQUES DE VALENCIÀ
TASCA 1Corregeix la fitxa del dia anterior.

https://drive.google.com/file/d/16X_hnf-f77T_Hrn1rd6Pj4eWG25AUO4S/view?usp=sharing
 

TASCA 2Corregeix el dictat del dia anterior. Recorda que has de subratllar les paraules incorrectes i copiar-les bé tres voltes.
DICTAT
Quants litres d’aigua beuen els camells?
Els camells mengen herba perquè els aporta l’aigua necessària per sobreviure sense beure durant molt de temps. Quan beuen, absorbeixen l’aigua com una esponja i són capaços de beure’n fins a cent trenta-cinc litres en només tretze minuts.
 
 
TASCA 3Fes una redacció que tinga de títol “La meua pel·lícula favorita”. Recorda que ha de tenir un mínim de 8 línies, i posa molta atenció en l’ordre i l’endreça, i per descomptat en l’ortografia. Si l’escaneges o li fas una foto i me l’envies al meu correu, la publicaré en el blog.


 
 
TAREAS DE CASTELLANO
TAREA 1 – Corrige los ejercicios del día anterior (2, 3 y 4 de las págs. 156 y 157).
      Actividad 2:
En la feria vendía molinillos, globos, helados y piruletas.

       --> Es MUY IMPORTANTE que aparezcan las comas señalando los elementos de la enumeración.
 
       Actividad 3: 
-En la fiesta de Laura estaban María, MiguelElvira, Juan y Daniel.
- Victoria y yo tenemos clase de inglés los lunes, miércoles, jueves y viernes.
- Visitaremos las islas Baleares: MallorcaMenorca, Ibiza, Formentera y Cabrera.
 
      Actividad 4:
 
- En la pescadería venden ostras, lenguados, cigalas y sardinas.
 
- En la frutería venden naranjas, plátanos, uva, cerezas y manzanas.
- En la papelería venden pegamento, libretas, bolígrafos, sacapuntas y post-its.
 
No hace falta que tengáis las mismas palabras que yo ni en el mismo orden, lo importante en esta actividad es que hayáis SEPARADO CON COMAS las enumeraciones.

 
TAREA 2 – Para seguir practicando el USO DE LA COMA, pincha en el siguiente dibujo y practica con unos cuantos juegos online.

https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-lenguaje/juego-coma
 
 
TASQUES DE VALORS SOCIALS I CÍVICS
TASCA 1- Primer vull que gaudiu veient el vídeo de la següent imatge, només heu de veure'l i estar atents de tot el que ocorre. Si hi ha alguna cosa que no heu entés o voleu veure-ho per a fiar-vos en els detalls ho podeu veure les vegades que siguen necessàries.
https://www.youtube.com/watch?v=_RP1GsCyoAE
 
TASCA 2- Us ha agradat? Ara us deixe dues preguntes perquè les contesteu en comentaris i jo puga llegir-les. Recordeu que és en valencià, intenteu-ho encara que tingueu dubtes, i no oblideu posar el nom per a saber qui sou.
 
 Pregunta 1 :Recorda el curt. El xiquet presenta una actitud passiva a l'inici del curt, però el comportament del gosset li fa canviar. De què creus que s'ha adonat el xiquet quan observa al gos?
 Pregunta 2: Imagina que hi ha un certamen de cuina en el col·le. Cada alumne/a ha de fer la seua millor recepta. Però a Pere li falta una mà i pensa que té molt de desavantatge respecte als seus companys/es. Creus que realment Pere té un desavantatge? Com li faries veure a Pere que pot cuinar igual que la resta dels seus companys/es?

 
Recordeu que no hi ha resposta correcta o incorrectes, únicament heu d’'escriure el que vosaltres penseu i quina és la vostra opinió.

TASQUES DE PLÀSTICA
TASCA 1 - Hui us propose una activitat nova, heu de punxar en la imatge per a veure-la. Ja sabeu que els que no teniu impressora no passa res, feu el dibuix vosaltres mateixos.
https://drive.google.com/file/d/14s3UUhSfEVyz65NA7XONKwTYVAORvVLd/view?usp=sharing
Quan ho tingueu recordeu enviar-m'ho al meu correu. No fa falta que m’'ho envieu hui, podeu fer-la durant tot el cap de setmana. Sigueu imaginatius i esforceu-vos, és una tasca més de classe.
 

Bo, i el dilluns més i millor.

Bon cap de setmana a tots i a totes!

 

11 comentaris:

  1. El xiquet, es dona compter de que el gosset malgrat li falta una pateta, no es rendix i segueix jugant.
    Crec que Pere pot cuinar igual que els seus companys, li ho fauria creurer animantlo i ajudantli si fera falta. (Iris Merlos)

    ResponElimina
  2. El xiquet s'ha donat compte que al gosset tambe li faltava una pota,pero el gosset no parava de voler jugar amb ell.
    Crec que Pere no tindria desavantatge respecte als companys,ya que si no poguera fer algunes coses li ajudariem entre tots.(Izan Muñoz)

    ResponElimina
  3. El Piquet es da Compte que al gosset li falta la pateta.
    Pere pot fer el mateixes coses que els demás. Li diría que pot aconseguir tot el que es proponga.
    Que te que creure en ell mateix í aconseguira tot el que el es propose. (Marta Cañada)

    ResponElimina
  4. El xiquet s'ha adonat que encara que al gos li falta una pota, com a ell una cama, és pot jugar i seguir avant.

    No crec que Pere tinga un desaventatge i jo sé ho demostraria cuinant amb una mà com ell i ens ajudarien si fora necessari.

    Elena Cosín

    ResponElimina
  5. Si m'ha agradat. El nen s'ha adonat que el gos no té una pota. Si pot tenir un desavantatge amb els seus companys / es però amb la seva intel·ligència i agilitat pot fer-ho igual que ellos. Deiby Carvajal.

    ResponElimina
  6. El xiquet, es dona compter de que el gosset malgrat li falta una pateta, no es rendix i segueix jugant.
    Crec que Pere pot cuinar igual que els seus companys, li ho fauria creurer animantlo i ajudantli si fera falta.

    ResponElimina
  7. El xiquet, es dona compter de que el gosset malgrat li falta una pateta, no es rendix i segueix jugant.

    ResponElimina
  8. Crec que Pere pot cuinar igual que els seus companys, li ho fauria creurer animantlo i ajudantli si fera falta.(Sara Sánchez Ruiz)

    ResponElimina
  9. El xiquet s'adonat que al gos li falta una pota també.

    A Pere li diria que no te un desaventatge, pot cuinar com els demés, encara que siga un poquet mes lent, però la recepta estarà igual de bona. (Marcos Sánchez)

    ResponElimina
  10. El xiquet s'adonat que al gosset si falta una pota també.

    Li diria a Pere que no te cap desavantatge, pot cuinar com la resta, encara que siga un poquet mes lent. Segur que està igual de bo. (Marcos Sánchez)

    ResponElimina
  11. El xiquet veu que al gosset li falta una pota i que pot jugar amb la pilota.

    Li diria que no es un desavantatge perquè té una altra mà i pot cuinar tan bé com els demés, encara que un poquet més lent i si fa falta, l'ajudaré.

    Guillem M.

    ResponElimina